VÝVOJ KOLONIE DARKFORT

20.12.2017  Přejeme všem veselé Vánoce a šťastný nový rok! :)

25.06.2017  Byly vyhlášeny volby na post velitele flotily.

22.12.2016  Přejeme příjemné prožití svátků vánočních, klidný a pohodový Štědrý den, aspoň jeden dárek pod stromečkem pro radost.

Do nadcházejícího roku 2017 pak přejeme mnoho úspěchů - osobních, životních i pracovních/školních, hodně štěstí a především pevné zdraví!

Admin tým DF

28.11.2016  Výběrové řízení na post mladšího instruktora bylo uzavřeno. Další přihlášky budou odmítnuty.

16.11.2016  Je vyhlášeno výběrové řízení na pozici mladšího instruktora AHF.

01.09.2016  Přejeme všem školou povinným, ale i studentům středních, vyšších odborných a vysokých škol mnoho úspěchů v nadcházejícím školním/akademickém roce! :)

23.06.2016  Nově přidáváme také gratulaci npor. Saibymu, který včera ukončil svá vysokoškolská studia a získal titul MUDr. :-)

Gratulujeme komandéru Huntovi k dalšímu přírůstku - holčičce - do rodiny a přejeme hodně štěstí a pevné zdraví na cestě životem. Pochopitelně se také těšíme na její nástup na AHF v našem sektoru! :-)

22.06.2016  Nově pžidáváme také gratulaci npor. Saibymu, který včera ukončil svá vysokoškolská studia a získal titul MUDr. :-)

Gratulujeme komandéru Huntovi k dalšímu přírůstku - holčičce - do rodiny a přejeme hodně štěstí a pevné zdraví na cestě životem. Pochopitelně se také těšíme na její nástup na AHF v našem sektoru! :-)

16.06.2016  Gratulujeme komandéru Huntovi k dalšímu přírůstku - holčičce - do rodiny a přejeme hodně štěstí a pevné zdraví na cestě životem. Pochopitelně se také těšíme na její nástup na AHF v našem sektoru! :-)

02.06.2016  Gratulujeme praporčíku Joe Blackovi k získání vysokoškolskékho vzdělání a titulu Ing. :-)

23.03.2016  Krásné velikonoční svátky. :-)

17.01.2016  Vážení hráči,

tah ze soboty na neděli neproběhl zcela korektně, a to z důvodů na straně poskytovatele služeb (hostingu). Omlouváme se.

19.12.2015  Přejeme všem krásné prožití svátků vánočních, mnoho radosti pod stromečkem a aspoň jeden dárek pro radost od Jéééžiška. :-) Svátky, ať jsou příjemným časem klidu, v kruhu nejbližších. :-)

14.04.2015  Editace a nahrávání fotek do záznamů je opět v provozu. :-)

04.04.2015  Klidné a pohodové velikonoční svátky. :)

05.03.2015  Vážení hráči, je tomu přesně 12 let, co byla spuštěna tato star trekovská hra. :-)

19.02.2015  Vzhledem k nutnosti údržby serveru nás poskytovatel služeb informoval, že během pátku - 20. 2. 2015 - může docházet k výpadkům či dočasné nedostupnosti hry.

19.12.2014  Krásné a klidné svátky prožité v kruhu nejbližších a pod stromečkem aspoň jeden dárek pro radost. Do nadcházejícího roku 2015 hodně štěstí a zdraví.

07.10.2014  Automatické odhlášení ze hry je nyní po 1 hodině neaktivity. Prosíme ovšem hráče, aby dbali zvýšení opatrnosti, když nebudou u počítače a přesto budou nalogovaní do hry.

Došlo také ke změně APC postav, praporčíci mají nově 1 APC postavu.

22.05.2014  Gratulujeme všem našim úspěšným maturantům. :-)

30.03.2014  Máte-li problém s přihlašováním (nejde se přihlásit do hry), tak zkuste prosím restart hesla.

13.03.2014  Problémy s přihlašováním se v současné době řeší. Prosíme všechny, kteří mají problémy s přihlašování, aby informovali adminy. Rovněž prosíme o trpělivost.

01.02.2014  Při úpravě konzole komandanta, která nefungovala, jak měla, došlo zřejmě k nechtěnému znefunkčnění dalších konzol. Problém bude opraven v co nejbližší době.

23.12.2013  Vážení hráči,

s blížícími se svátky vánočními, které již klepou na dveře, vám všem přejeme krásné a pohodové Vánoce, pokud možno prožité v klidu a v kruhu nejbližších. Pod stromečkem, ať naleznete dárek pro radost.

Do nadcházejícího roku 2014 přejeme pouze úspěchy, ať už životní, osobní, pracovní či studijní, co nejvíce hezkých dní a v neposlední řadě hodně štěstí a pevné zdraví.

16.12.2013  Vyhlášeno výběrové řízení na mladšího instruktora USS Malvasia Nera. Zájemci, kteří splňují podmínky, se mohou hlásit komandantovi Akademie.

31.08.2013  Druhé kolo volby komandanta Akademie bude uskutečněno společně s volbami na post velitele flotily, termín bude příští týden.

28.08.2013  Vyhlášena nová anketa o osudu prázdninové hry!

06.07.2013  Vztahy mezi Federací a Kardasiany jsou vypjaté. Makisté tuší příležitost pro zajištění své vlastní bezpečnosti. Naše makistická buňka se proto zmobilizovala a chystá velkou operaci, kterou by mohla urychlit případnou eskalaci vztahů do válečné podoby a oficiálního zapojení Federace do bojů o demilitarizovanou zónu. Tento plán je velmi odvážný a radikální. Členové buňky budou muset prokázat odhodlání a schopnost mohutné improvizace, protože to, co na ně čeká, to asi jako předchozí civilisté ještě nezažili.

01.07.2013  Prázdninová hra bude spuštěna ze 6. na 7. 7. 2013.

18.06.2013  Zvolte si svou prázdninovou hru. :-)

03.06.2013  Hráči mohou do sekce DISKUZE -> Návrhy na vylepšení navrhovat své náměty na prázdninovou hru. :-)

05.05.2013  Náš hosting nám oznámil přesun hostingu. Součástí toho bylo také vylepšení určitých komponent hardwaru i softwaru. Bohužel, tyto změny způsobily jisté potíže - může se stát např. že se nemůžete přihlásit, že nejdou odesílat zprávy v subprostorové komunikaci. Jedná se zpravdila o chyby selektivní, takže systém jako takový funguje, ale tu a tam něco vlivem přesunu selže.

Prosíme omluvte tuto dočasnou částečnou nefunkčnost. Na odstranění problémů intenzivně pracujeme. Věříme, že by do týdne měly být problémy vyřešeny.

09.03.2013  Jako dárek k 10. narozeninám DF jsme si připravili novniku ve formě dovolených. Hráči si tak mohou vzít dovolenou. Ta podléhá schválení CO.

Dovolené se zapisuji v sekci osobní, úplně dole pod "záznamem".

22.02.2013  V současné době probíhají volby na post velitele flotily a komandanta Akademie. Účastnit se voleb mohou všichni hráči, jejichž postavy mají alespoň hodnost kadeta 2. ročníku.

16.01.2013  Novým mladším instruktorem Akademie se stal praporčík Raily! Gratulujeme!

03.01.2013  Komandant Akademie vyhlásil výběrové řízení na post mladšího instruktora výcvikové simulace USS Oslo.

22.12.2012  Přejeme všem hráčům krásné prožití vánočních svátků, klidné a pohodové Vánoce, nehektický Štědrý den a pod stromečkem aspoň jeden dárek pro radost.

Dále si také dovolujeme popřát mnoho štěstí, jen úspěchy a zejména pevné zdraví do nového roku 2013 Samozřejmě, budeme rádi, když i v novém roce 2013 nám zachováte přízeň a společně zažijeme další dobrodružství.

Admin tým kolonie Darkfort

22.10.2012  O právě uběhlém víkendu skončila prázdninová hra. V ní jsme se přenesli o asi 230 let zpět do minulosti a do "vesmíru za zrcadlem", kde jsme potkali idály Federace vykládané jiným způsobem.

Terranská říše představovala v tomto časoprostoru svrchovanou říši s velkou mocí. Našim hrdinům (posádkám) se podařilo rozbít vznikající alianci mezi Rebely a Klingony, připravit past na Rebely v podobě požírače planet, získat nové technologie z budoucnosti... V samotném závěru pak všechny lodě provedly společný útok na poslední baštu Rebelů - základnu tak příznačně pojmenovanou Hopeless. Na palubě této základny padla i vůdkyně povstání T´Pol. Říše si poradila i s rebelanty na palubách svých lodí (např. Malvasia Nera či Abaddon) a obnovila tak jednoznačný pořádek v celé Říši.

09.07.2012  Je rok 2155. V polovině ledna Terranské impérium získalo rozhodující sílu. Hrdinná mise ISS Enterprise pod velením kapitána Maximiliana Forresta získala pro impérium loď USS Defiant. Ovládnutí Defiantu ale vedlo k nové vlně rebelie neterranských druhů v rámci Impéria, kterou odstartovala zrada Vulkánců na ISS Avenger a útok na Defiant. Nová císařovna Hoshi Sato zajala vůdkyni povstání T´Pol. Té se ale po příletu na zemi podařilo společně s několika zrádci převzít velení nad Defiantem. Naštěstí císařovna unikla do bezpečí.

27.06.2012  Prázdinová hra se ponese v duchu "mirror-mirror", jak bylo odhlasováno a bude obohacena o jedno překvapení. :-) Start hry je očekává od 9. 7. 2012 a bude v klasickém tahovém režimu.

19.06.2012  Spuštěna anketa na prázdninový režim 2012. Račte vybírat. :-)

10.06.2012  Vážení hráči, blíží se nám opět prázdniny. Tentokráte bychom vám chtěli dát větší prostor pro to, abyste se mohli podílet na tvorbě prázdninového provozu. O co nám jde? Zasílejte prosím přes interní kominikaci (osobni -> komunikace) Lucasi Clarkovi náVrhy na prázdninovou hru i režim. Čas na to budete MÍT celkem do 17. 6. 2012. Pište své nápady, pište své podněty, jak by měl "prázdninový provoz DF" vypadat. Budou-li nápady reálné, dostanou se do ankety, která bude vyhlášena v dalším týdnu. Ta pak rozhodne. :-) Tak pište, pište! :-)

17.11.2011  Byla upravena hranice pro úspěšné složení testu na praporčíka na 70 %. Kadeti, kteří projdou na 90 % a lépe a budou mít dobré hodnocení od svého velitele, získají promoci s vyznamenáním.

10.08.2011  Po dlouhém čekání je konečně zprovozněn nový systém Akademie. Hlavními body je zavedení nové "hodnosti" pro nově registrované hráče a s tím související změny právě pro ně a pro kadety prvního ročníku.
Druhou výraznou změnou jsou specializace, které jsou nyní součástí záznamu a zapisují se automaticky, to nejdůležitější však je jejich vliv na na chod lodi.
Další změny postihly konzoli instruktora, který nyní může přímo sám přidělovat body a také sledovat v kartě kadeta jeho postup.
A nově je také zavedna konzole komandanta, který tak nyní může pomocí této konzole spravovat Akademii aniž by bylo nutno zásahu administrátorů.
Všechny změny jsou ( alespoň doufám :) ) již zaneseny v pravidlech a plně k dispozici.
Pakliže narazíte na nějaké problém, napište tuto informace do patřičné sekce diskuze, abychom se jím mohli zabývat.

30.06.2011  Prázdninový provoz na DF.
Jelikož se příbližili opět všemi školáky a studenty milované prázdniny a pro pracující nejčastější doba dovolených, bude na DF opět probíhat prázdninový provoz. Tento bude uzpůsoben tak, že tah bude jednou týdně. Během prázdnin omluvte také sníženou aktivitu adminů, kteří budou rovněž na dovolených a cestách. Zbývající adminé je budou pochopitelně zastupovat. HEZKÉ PRÁZDNINY!

12.05.2011  Novinka pro kadeta! Byly zrušeny týdenní otázky. Podle pravidel jsou kadetům udělovány body za aktivitu atd., a to v rozsahu až 25 bodů za měsíc. Systém povyšování kadetů se tak více přibližuje povyšování důstojníků.

03.05.2011  Na AHF dojde k určitým změnám, se kterými budete seznámeni, nicméně vzhledem ke změnám je nutné nyní odpojit systém otázek. Kadeti se bát nemusí, body budou přiděleny již dle nových pravidel, očekáváme do konce týdne.

27.02.2011  Přesně 20 dní od předchozí novinky je tu opět něco nového. :)
Operační důstojník nyní může pomocí Odeslat subprostorovou zprávu volit více příjemců zprávy, nastavovat bezpečnostní úroveň i stupně šifrování. Nově přibyla možnost "odposlechu" těchto zpráv.
Velící důstojníky má možnost Odeslat subprostorovou zprávu, ovšem pouze ostatním velícím důstojníkům.
Vzhledem k plánovanému zrušení subprostorových komunikací jako samostatné formy komunikace, prosíme, aby jste funkci odesílání zpráv vyzkoušeli co nejvíce, aby se případné nedostatky mohly opravit ještě před zrušení subprostorové komunikace.

07.02.2011  Do hry byl implementován nový systém planet, kdy planety se již chovají obdobně jako plavidla (mají své topicy, mají své možnosti, včetně možnosti přistát raketoplánem na planetě apod.).

22.12.2010  V nacházejících svátcích bude na DF upraven trochu režim, abyste se jako hráči mohli plně věnovat svým blízkým. Od 24. 12. do 26. 12. jsou na DF vyhlášený prázdniny a následující týden do 31. 12. 2010 neproběhne tah (z 31. 12. na 1. 1.), jak jsme zvyklí, abyste mohli v klidu oslavit Silvestra.

10.10.2010  SÉRIE SOUTĚŽÍ!
Série soutěží je vyhlášena pro kadety. V rámci vysílání Nové generace na Prima COOL budou vyhlášeny celkem 4 soutěže. Každý týden bude jedna soutěž obsahovat otázky výhradně z dílů ST, které byly uvedeny na Prima COOL v předcházejícím týdnu!

03.08.2010  Dnes byl uveden do provozu nový simulátor soubojů, kde si můžete vyzkoušet jak stávající systém soubojů dvou plavidel funguje. Současně se také změnil proces registrace, registrace je nyní snazší a rychlejší. Pokud by přesto někdo měl s registrací problémy, neváhejte se ozvat na fiddler.df@seznam.cz.

22.02.2010  K dnešnímu dni je tu pár novinek. První je, že od nynějška i první důstojníci vidí do podávaných hlášení od členů posádky. Další novinkou je organizační část voleb - již nejste automaticky kandidáti, pokud splňujete podmínky, ale musíte se do voleb přihlásit. A poslední novinkou je zveřejnění typů generátorů v sekci Pravidla plavidel.

02.01.2010  A zase tu máme jednu novinku! Nově budou hru ovlivnovat i hodnosti, kterých hráči dosáhli, takže už to není, že praporčík je na tom stejně jako poručík! Více se dozvíte v pravidlech konzolí. :-)

26.11.2009  Vážení hráči, právě tímto okamžikem byla spouštěna INTERNÍ POŠTA na DF, po které jste toliko volali! Ačkoliv to nemám rád, tak přesto bych nyní použil anglický výraz, který vše vyjdáří: "ENJOY"! :-) Lucas

31.10.2009  Dnešního dne se nám DF "převléklo". Jako hlavní novinku Váš upozorňujeme na DATABÁZI, která sice ještě není zcela kompeletní (a asi nikdy nebude, počítáme s průběžnou aktualizací), ale v dohledné době bude dostatečná na to, abyste informací z nich mohli využívat.

Rovněž bychom chtěli upozornit na nové možnosti konzolí a všem doporučit, aby si přečetli zevrubný "manuál", co která funkce, tlačítko apod. dělá.

01.02.2009  Další várka úprav byla úspěšně aktivována. Nová interní komunikace - laboratoř. Do pracoven lze pozvat více osob najednou. Do vězení lze pozvat (mimo CO, FO, TAK a vězně, kteří tam mají přístup standardně) jednu osobu. Dotaz na počítač lze podat z můstku, ošetřovny, laboratoře a všech pracoven. Jakoukoliv zprávu lze odeslat všem palubám. A nakonec byla upravena sekce kontakt. V případě nalezení technického problému svěřte se v příslušné sekci diskuze. :-)

04.01.2009  Tak tu máme opět něco nového - nové interní komunikace. Dotaz na počítač lze podat na můstku, ošetřovně, ve strojovně. Lze přeposílat zprávy mezi jednotlivými místnostmi a do konferenčky lze pozvat více osob najednou. Pokud byste odhalili nějakou neplechu, dejte vědět do technických problémů. Enjoy. :-)

03.12.2008  Máme tu opět několik novinek. První z nich - možnost odeslání subprostorové zprávy na jakoukoli loď přímo z OPS konzole. Druhá - možnost dělat si poznámky v paddu na konzoli. Poznámky jsou vázány na konkrétního hráče, takže pokud změníte umístění, vaše poznámky budete mít stále se sebou. Poslední novinkou je, že u jednotlivých sekcí v diskuzi vidíte, kdy byl přidán poslední příspěvek. Enjoy. ;-)

07.09.2008  Opět tu máme pár novinek. Máme dvě nové sekce pravidel - pravidla diskuzí jsou zatím prázdná ale brzy budou zveřejněna, kapitán na lodi nemusí žádat o povolení použít raketoplán (má ho automaticky), opravena sekce - info na lodi - pokud byl hráč na výsadku, ukazuje se konzole i subkom i když k nim nemá přístup, teď se ukáže rovnou výsadek a opraveny další chybičky v kódu.

05.08.2008  Opět tu máme pár novinek - zástupy konzolí se nyní aktivují již po 24 hodinách neaktivity (ne až po 2 dnech jak tomu bylo doposud), dále byla přidána nová rychlost - tříčtvrtinový impuls, navigační důstojník nově na konzoli vidí na jaké pozici loď bude příští tah (pokud je zadán kurs a rychlost na nějaké souřadnice) a v neposlední řadě si může hráč přes hangár podat žádost o povolení ke vstupu na raketoplán, jež dokuje v lodi (schvaluje FO na své konzoli), vstoupit na jeho palubu, zaujmout vybranou pozici a letět kam potřebuje (samozřejmostí je i možnost vylodění z raketoplánu). Podrobnější info budete moci opět nalézt v pravidlech (až to sepíšu). To je pro dnešek vše. :-)

20.07.2008  Upravena pravidla. Sekce přeprava a pravidla pro velitele lodí.

07.07.2008  Dnes tu máme tři velké novinky - novou subprostorovou komunikaci, poradce má svojí konzoli a lékař konečně svojí pracovnu. Dále bylo opraveno 8 technických v kódu, ale to není to nejdůležitější. :-)

20.02.2008  Pro více informací ohledně setkání jsem pro Vás připravil informační stránky - http://pegasus.ic.cz/setkani.html

24.01.2008 




06.11.2007  Upravena pravidla týkající se základen. Základny SB 132 a SB 196 jsou nyní plně automatizované a slouží na nich NPC posádka.

10.09.2007  Časový limit, který odhlašoval přihlášené po 15 minutách neaktivity, byl prodloužen na 30 minut.

09.09.2007  Byla provedena úprava tabulky sil u těchto tříd - Centaur, Excelsior, Excelsior - refit 1, Excelsior - refit 2, Nova, Nova - refit a Norway.
Dále bylo přidáno několik nových tříd - Constitution, Constitution - refit, Oberth, Miranda, Miranda - refit, New Orleans a Steamrunner.

31.08.2007  Upravena pravidla týkající se použití PHZ, PIH a částečně i pravidla k raketoplánům.

08.08.2007  Dnes byla kompletně předělána tabulka sil (trvalo mi to osm hodin tak doufám, že to oceníte) ;-).

27.04.2007  Do pravidel, konkrétně do sekce "Jak hrát hru", byla k vysvětlivkám u lékařské konzole přidána klauzule o používání PZH.

18.03.2007  Změna pravidel o povyšování důstojníků. Podrobnosti viz pravidla.

12.03.2007  Dnes byla pozměněna struktura pozic na Starbase 132 a to natrvalo.

10.03.2007  Dnes byly kompletně přepracovány všechny postupové testy.

17.02.2007  Byla vylepšena základní vyznamenání pro jednotlivé posty na lodi a bylo přidáno nové vyznamenání v sekci "Nejvyšší ocenění".

30.01.2007  Dnes byla do systému přidána možnost získání vyznamenání za své výkony, dlouholetou službu či jiný významný čin. Veškeré podrobnosti naleznete v Pravidlech.

23.11.2006  Přidána nová klauzule do obecných pravidel.

16.11.2006  Dnes byla provedena bonusová akce pro všechny hráče co měli umístění na flotilní lodi, ale nebyli na její palubě fyzicky. Nyní už tam jsou. :-)
Důvodem budiž to, že kvůli "nebezpečné" situaci u "své" lodi se na danou loď nemohli hned přepravit.
Věřím že ti, co se jich to týká, tuto akci přivítají. :-)

12.11.2006  Všem lodím i oběma stanicím byly přidány raketoplány dle pravidel.

15.07.2006  Tak jsme na novém, snad rychlejším hostingu. Některé věci však i přes celonoční snahu nemusí běžet úplně na 100 procent, pokud najdete, že něco z toho co dříve fungovalo nefunguje, tak to pište do technických problémů, budu se to snažit v průběhu dalšího týdne vyřešit.

13.03.2006  Po poněkud velice delší odmlce je připravena jedna malinká novinka. Statistika hodnocení týdenních otázek byla rozšířena o přehled kolik hráčů získalo kolik bodů. Zobrazují se jen bodové stavy, kterých bylo dosaženo, tzn. že se nemusí vypsat všech 5 (pokud nikdo nějakého nedosáhne).

25.10.2005  Spuštěna nová historie DF. Všichni si pozorně přečtěte pravidla, která jsou uvedena.

16.07.2005  V osobním trochu zpřehledněn výběr, kam si chcete dát žádost. Dále jsou menší změny v designu, jako barva nadpisu tabulek a v pravidlech jsou v rozsáhlých tabulkách zvýrazňovány řádky na kterých je najeto myší. Člověk by nevěřil ani jak je to složité udělat pro IE za pomoci CSS :-)

28.06.2005  Dnes došlo k několika změnám ohledně přestupů mezi loděmi. Vše je popsáno zde v pravidlech. Stručně: každý nováček musí projít cvičnou zásobovací lodí. To lze až od druhého ročníku, kvůli tomu byla snížena bodová hranice na 12 bodů. Dále byl změněn postupový test do druhého ročníku. Obsahuje 15 otázek pouze z pravidel DF.
Dále již o žádostech nerozhodují admini, pouze o žádostech na post velících na Federační lodě. O žádostech rozhodují pouze velící lodi ze které člen posádky odchází a té, kam žádá.
Vše viz. pravidla.
Dále byly přidány 4 nové smajlíky a opraveny chyby v záznamu ve Výpisu posledního přihlášení a ve Statistikách v zobrazování Počet dnešních přihlášení.

18.06.2005  Opraveno zobrazování menu ve framové verzi pod prohlížeči jinými než IE.

12.06.2005  Byla spuštěna dlouho slibovaná noframe verze. Rozdíly mezi původní (framovou) a touto novou jsou popsány zde (v novém okně).
Ačkoliv jsem se snažil vychytat pokud možno všechny mouchy, tak přeci jen nejsem neomylný, takže když na něco narazíte, tak mi to napište.

Další změnu najdete na mapě. Při pohybu kurzoru jsou vypisovány souřadnice, kam zrovna kurzor ukazuje. Tato funkce se dá vypnout, nastavení je uloženo v cookies (pokud je Váš prohlížeč podporuje). Standardní hodnota funkce je zapnuto. Bohužel se mi to nepodařilo pořádně rozfungovat v noframové verzi na Internet Exploreru, tam je to trošku šouplé :-(

Poslední vylepšení je na doplňku konzolí. Pokud klepnete na konzoli na tlačítko, vždy se vám okno doplňku konzole zobrazí v popředí.

09.06.2005  V záznamu přiděláno zobrazování času u posledního přihlášení. Na žádost adminů je u všech adminů tato položka nezobrazována.

18.05.2005  Dnes byly vymazány hlášky v Diskuzi v kategorii Pokec, které jsou starší než 1 rok. Ostatní kategorie zůstaly bez zásahu. Důvodem je zmenšení velikosti databáze.

11.05.2005  Dnes byly přidány nové zbraně. Více informací najdete v pravidlech. Jak se projeví si můžete vyzkoušet v simulátoru útoků.
Na konzolích došlo ke změně, jsou vypisovány pouze zbraně, které daná loď (základna) má.

02.05.2005  Ode dneška dochází k několika úpravám. Především je to nový systém výpočtu warp rychlostí. Na to byl sestaven vzorec, který najdete v pravidlech. V souvislosti s tím dochází ke změně spotřeby energie u motorů. I zde platí jednotný vzorec, ve kterém je zohledněna velikost lodi (větší bere více energie při stejné rychlosti, než menší) který najdete zde v pravidlech.
Na konzoli navigačního důstojníka v tabulce rychlostí proto přibyla informace, kolik která rychlost odebere energie.
Poslední změna se týká energie u Starbase. Její doplnění už neprobíhá jako dosud, kdy se energie v každém tahu doplnila na max. hodnotu, ale doplňuje se pouze o 10% maxima.

28.04.2005  Byla optimalizována diskuze, načítání by mělo být rychlejší. Historie Kolonie se otevírá v novém okně.

07.04.2005  Dnes byly lehce přeprogramovány postupové testy. Zobrazují se všechny pokusy, které byly odeslány včetně datumů jejich zpracování. Nová verze je i o něco stabilnější. Vzhledem k nekompatibilitě mezi starou a novou verzí, byly již odeslané testy smazány, máte tedy novou šanci i v testech, na které jste odpovídali.
Další novinku najdete v Otázkách. U odpovědí z minulého kola se zobrazuje statistika úspěšnosti pro každou otázku.

25.03.2005  Dnes dochází ke změně systému obnovení odhozených warp jader. Pokuď loď jádro odhodí, musí zažádat 1 vybranou základnu ve svém prostoru o vytvoření nového jádra. Výroba jádra stojí 1000 jednotek energie. Jádro pro danou loď může být vyrobeno jen 1 na 1 základně, inženýr ho smí vyrobit jen na rozkaz velícího důstojníka.

24.03.2005  Dobrá zpráva pro všechny. Návštěvníci PilsConu měli již možnost vidět polotovar mého snažení, dnešním dnem je hotovo a spuštěno. Jedná se o slibované hangáry. Nyní má každá loď svou danou velikost a kapacitu hangáru. Pro přistání na loď (základnu) je nutné být na stejné pozici,daný hangár musí být otevřen a musí být v něm volné místo. Pak navigační může dát přistát a je hotovo. Přistání a odlet stojí 20 jednotek energie.
Vzhledem k tomu byly lehce vylepšeny konzole. Operační vidí zaplnění hangáru a ovládá vrata hangáru. Při otevřených vratech nelze letět!
Navigační důstojník ovládá přistávání.
Lodě které jsou zahangárované se opravují rychleji: ne po 33%, ale po 50%. Posádka zahangárované lodi, může navštěvovat bar lodi, ve které je zahangárována.

Pravidla jsou již doplněna zde a zde.

02.01.2005  Byla opravena chyba na ošetřovně, pokud vstoupil někdo s otravou, kterou získal v baru, nezobrazovali se mu hlášky.
Tato chyba byla hlášena na Pilsconu :-)
Dále bylo opraveno nedopatření, kteří někteří podnikavci využívali v baru při zápisu Jerryho osobního smajlíka.

09.12.2004  Sice s menším s zpožděním, ale přičetl jsem body návštěvníkům PilsConu 2004. Seznam šťastně obdarovaných je zde.

17.10.2004  Další změnu najdete v kontaktech. Místo PVH se stal novým adminem Potooczech.

15.10.2004  Dnes přibyla kolonka ve statistikách Kdy proběhne další tah. Velmi podstatnou změnou je změna v pravidlech: Na flotilní loď je nyní požadována minimální hodnost Kadeta 3. ročníku

08.09.2004  Pozóór, dnes je tu opět pár novinek.
1) Byla spuštěna pracovna poradce. Najdete ji jako vždy na své lodi. Výhodou této pracovny je, že si poradce může pozvat více lidí najednou. Pozvaným lidem se zobrazují pouze hlášky z období, kdy byli pozvaní, poradci se zobrazují všechny hlášky.
2) Do postupových testů byly přidány otázky z pravidel.
3) Od příštího tahu se vracíme ke standardní délce kola, tedy 1 týden a tahy budou opět 2x týdně.

17.08.2004  Byla opravena chyba v resetu hesla, způsobující, že se šlo přihlašovat bez hesla. Bohužel toho někdo okamžitě zneužil a způsobil značné škody v databázi uživatelů. Část už byla opravena, ale velká většina bude jako řadový důstojníci, tak si napište o obnovu (beru to podle záznamů kariéry, ty zůstaly nepoškozeny).
Ještě jednou poděkování domobraně, která se rychle vytvořila a reagovala tak na vzniklou situaci.

31.07.2004  Ode dneška funguje nový systém resetů hesla. Na e-mailovou adresu je odesláno dočasné heslo a původní heslo změněno není, dokud není zaslané heslo použito. Dočasné heslo má platnost 2 dny.
Tato změna by měla zabránit zneužívání resetů hesla jiných účtů.
P.S.: nějaký vtipálek to udělal i mě :-)

13.07.2004  Po dlouhé době je tu opět novinka. Dochází ke změně systémů otázek o body. Od příštího kola se odpovědi budou ukládat a vyhodnocení, správné odpovědi a příčtení bodů bude až v dalším kole.
Je to další reakce na multilogy.

16.05.2004  Dnešní novinka není technického charakteru, ale změna v pravidlech. Od dnešního dne se ruší 5-ti bodový bonus za nového hráče. Reagujeme tak na neustálé zneužívání bonusu a zakládání multilogů.
Ti kteří na bonus mají nárok podle starých pravidel ho podle těchto pravidel ještě dostanou.

15.05.2004  Dnešní novinka se týká senzorů na konzoli operačního. Již se zde zobrazují planety či mlhoviny a k nim příslušné texty (pokud existují- byl zde již proveden nějaký průzkum).
Další změna v sekci kontakty: jelikož se PVH Danny již dostal na seznam neaktivních, není zobrazen v nabídce.

12.05.2004  Vzhledem k opakovaným dotazům na přepočet datumů jsem napsal převodník dat. Najdete ho např. v obecných pravidlech nebo u popisu svateb či ve statistikách.
Přímý link je zde

08.05.2004  V baru přibylo odpočítávání zbývajícího času a byla opravena herna. Navíc bylo opraveno vyhodnocování postupů takže už se zapisují do kariéry. Ti kteří to v kariéře nemají dopsáno mi pošlete maila a datum postupu, doplním vám to tam.

01.05.2004  Slibované vylepšení komunikací je konečně hotovo. Každý může v lodních či subprostorové komunikaci vymazat kteroukoliv svou hlášku, která byla zapsána max. před 15 minutami.
Navíc opět o něco urychlen bar.

25.04.2004  Dnes ráno byl spuštěn nový system pro postupové testy. Odpovědi zůstavají zde na serveru a opravují je všichni admini. To by mělo značně urychlit proces postupových testů. I nadále platí, že 2 odpovědi mohou být v testu zodpovězeny chybně.

18.04.2004  Po delší době přicházejí novinky. První změnou je kompletní souborová restrukturalizace webu. To umožnilo 1. novinku, kterou najdete v seznamu přihlášených ve statistikách. Vypisuje se zde poslední akce a čas, který od ní uplynul.
2. novinka je v diskuzi, kde je možné používat standardní zápis smajlíku, tj. :-), :}, :( a :-(

Vzhledem k nové struktuře žádám autory stránek, kteří mají nalinkovaný obsah webu, aby si změnili své adresy, protože několik přesměrovávačů na novou strukturu, zde nebude donekonečna.

15.03.2004  Dlouho očekávaný system soubojů je konečně hotov. Zde si můžete pročíst nová pravidla soubojů včetně tabulky síly lodí a účinnosti jednotlivých manévrů. Protože je systém o něco komplikovanější je připraven i malý simulátor, kde si můžete projít simulovanou bitvu. Simulátor neobsahuje opravy systémů, ale jednotlivé hodnoty lze během boje jakkoliv měnit. Odkaz na simulátor je v pravidlech bojů a zde je přímý link.
Zvláštní poděkování patří Vrennovi, který připravil tabulku síly lodí.

06.03.2004  Jak víte, včera DF oslavila své 1. narozeniny. Všem vám děkujeme, že DF dostala šanci a nezanikla v průběhu tohoto roku. Včera jak už někteří zjistiti přibyla možnost zapsat si do záznamu své ICQ#, které se potom zobrazuje i s indikací zda jste právě on-line. Další očekávanou novinkou bude nový systém bojů, který už je téměř dokončen a nyní se testuje. Spuštěn by mohl být už na příští tah (ve středu).

01.03.2004  Dnes byl změněn text u prvních 4 kategorií v pravidlech a opravena mapa aby se popisy planet a lodí zobrazovali i na jiných browserech než IE.
Díky za tip Tome.

24.02.2004  Dnes byla dokončena nová mapa a úprava konzolí umožňující rozdělení prostorů pro normální a cvičné lodě. Navíc byla opravena dlouhodobá chyba v objednávkách v baru, takže už by se nemělo stát, že se počet možných objednávek dostane do minusu. Proto byly všechny současné objednávky stornovány.

18.02.2004  Dnes ráno bylo opět spuštěno obnovování (refresh) v trošku změněné diskuzi. První změnou je, že refresh je nutné spustit. Druhá změna je, že je změněna signalizace semaforu. Zelená nyní značí, že refresh jede.
Dále byla opravena interní a subprostorová komunikace a přidána pracovna prvního důstojníka.
Všechny zmíněné skripty byly přepracovány aby byly trochu rychlejší.

16.02.2004  Po delším výpadku byla DarkFort znovu spuštěna. Nyní je dočasně mimo provoz autoobnovování v diskuzi (počítám do pondělního večera).

02.02.2004  Dnes došlo ke změně pravidel ohledně postupů. Postupovat na základě bodů a testů jako doposud je možné pouze do hodnosti Poručík. Dále jsou postupy možné jen na doporučení velícího Radě flotily. Sbírat body za otázky však můžete díl. Všechny již nepotřebné testy byly přeřazeny, takže nyní má každý test minimálně 2 varianty.
Navíc byly 3 lodě změněny na zásobovací. Jedná se o ATLANTIS, MARYLAND, SEALORD. Zásobovací lodě najdete mezi flotilou.

23.01.2004  Dnešek přinesl změnu systému svateb. Ten je popsán zde. Protože převod stávajících svateb by byl dost komlikovaný, jsou bohužel doteď uzavřené svatby zrušeny.
Navíc dnes v Radě flotily přibyla kategorie Kauzy Rady kde postupně najdete všechny případy, které byly předloženy Radě k projednání.

20.01.2004  Dnešní novinkou je, že můžete kohokoliv pozvat na skledničku na svůj účet. V Osobním si nastavíte
podmínky pohoštění (lze zvolit, že daná osoba smí utratit nějaký počet kreditů, nebo délku omezit DF-datem)
a daná osoba si pak může v baru zvolit, že platit budete vy.

08.01.2004  Dnes se trošku pozměnil způsob objednávání barových zásob: stále je limit 50 ks, ale ihned po dopravení (buď přímo nebo zásobovači) na palubu lze objednávat další zásoby ze základny. I nadále platí, že objednaný sortiment musí být příště objednán z jiné základny.

06.01.2004  Dnes toho přibylo trochu více. Na lékařské konzoli bylo vychytáno pár mušek. Od teď se na Ošetřovně zobrazují hlášky pouze od data vstupu na ošetřovnu (lékařům se vypisuje vše).
V diskuzi je od teď možné otevřít některé místnosti pro všechny pouze pro čtení. Ty jsou v seznamu kategorií vypsány kurzívou.
V pravidlech byla popsána konzole lékaře a bylo také upraveno několik vět typu: Posádka by měla... na Posádka musí...
A nakonec realizovaná novinka: je možné uzavírat svatby mezi hráči. Je to sice psané dost narychlo, tzn. že pokud někdo někoho požádá o ruku, tak je už zasnoubený, a pokud to partner přijme, jsou okamžitě odáni. Na rozvod stačí vůle jednoho partnera. Informace o partnerech najdete v Záznamu, změnu můžete provést v OSOBNÍ/ Změna záznamu. Oba parneři musí mít záznam. Přeji příjemné párování.

29.12.2003  V sekci KONTAKT je nyní možné odesílat e-maily také Radě Flotily. Můžete se na ní obracet ohledně povýšení za zásluhy (jen velitelé), či se stížnostmi a dotazy ohledně jejich funkcí. Tyto e-maily jsou odeslány všem členům rady na jejich aktuální e-mailové adresy.

24.12.2003  Po delší odmlce přichází pár novinek.
Dnes dostali lékaři k Vánocům novou konzoli. Zároveň tak vzniká povinnost se každých 120 dní a po každém transportu hlásit u místního lékaře na preventivní prohlídku. Další funkcí
je, že při tahu jsou náhodně vylosovány 3 lodě, kde u 1 zdravého jedince v posádce dojde k nějakému onemocnění
(např. angina). Pokud se nacházíte delší dobu ve stavu nemocných či nesplníte povinnost
preventivní prohlídky, mùže Vás lékař postavit mimo službu a tím i zmrazit výplatu Vašich
kreditů. Povolit službu pak může zase jen lékař či kapitán (ten musí vyhlásit a pak zrušit zatykač).
Další novinka je nový podprogram pro losování v baru. Věřím, že to pár lidí přibrzdí ve výhrách :).
Vzhledem ke stále se zvyšující návštěvnosti diskuzí, je nyní interval pro reload zvýšen z 15 na 20 sekund.
Předposlední novinkou je vlastní výběr pohlaví. Na výběr je: mužské, ženské a bezpohlavní. Změnu můžete provést v OSOBNÍ/Změna údajů. Nejdůležitější je to u lékařů a velících, kteří chtějí zapisovat do záznamů a zdravotních karet.
Poslední "novinkou" je, že DF dnes úderem 19:00 navštíví Ježíšek a všem něco nadělí...

08.12.2003  Velícím důstojníkům na konzoli přibyla možnost přidat své posádce text "o něm". Funkci najdete v nastavení posádky. Zaškrtněte pole u jména u koho chcete texty přidávat a odešlete. Co zapíšete už potom nemůžete smazat!

03.12.2003  Přibyla Rada flotily. Jistě jste ji už nalezli v indexu. Navíc byl omezen maximální počet vypisovaných hlášek v diskuzích na 99.
Samantha upravila Historii Kolonie. Nyní je možné si kliknout na název lodě a zobrazit tak její historii.

23.11.2003  Došlo k opravení kódování hesel. Již by nemělo dojít k selhání dekódování. Navíc je tu nová anketa. Jako vždy ji najdete v indexu.

11.11.2003  Po delším výpadku je DarkFort konečně funkční a na nové adrese. Kvůli výpadku se vrátíme do původního stavu (tj. přechod tahu bude středa/čtvrtek a konec kola je v sobotu. I otázky zůstavají z minulého týdne. Po problémech se podařilo stáhnout většinu fotek a textů z původního serveru. Zbytek se snad podaří stáhnout během několika dní.
Je možné, že pár věcí nebude 100% funkční vzhledem k novému serveru. Pokud zjistíte nějaké nesrovnalosti, kontaktujte mě.
Příjemnou zábavu.

03.11.2003  Vzhledem k výsledku 2. ankety se toto kolo zkrátí pouze do soboty a přechod tahu bude už ze středy na čtvrtek!

28.10.2003  Dnes ráno jsem opravil soutěž pro kadety. Bohužel se stalo ,že 2 poslední kadeti napsali stejné číslo. Protože je tohle je speciální soutěž není pro to skript připraven. Tudíž poslední kdo ještě dostal ten 1 bod je Hikaru Sulu, který má u sebe vypsanou nulu ale bod dostal.

Druhou novinkou je opravená konzola barmana ohledně objednávek.

24.10.2003  Ode dneška je možné používat transportéry k návštěvám jiných lodí- čili transportní důstojníci už se budou nudit o něco méně. Funkci najdete v osobním a je přístupná pouze pokud jste někde umístěni. Velícím přibyla možnost povolat posádku zpět na loď. Navíc byla opravena chybka v rozmisťování posádky po konzolích. A nakonec v pravidlech přibyl popis všech konzolí.

A teď důležité: dochází ke změně pravidel.

1) Velící důstojníci mají povinnost každé kolo (1 týdně) hlásit aktuální stav lodi Samanthe Q.

2) Je zakázána vícenásobná registrace pod trestem srážky 20 bodů/registraci a vymazání těchto registrací. Jestliže tedy máte vícenásobnou registraci nahlaste do příštího čtvrtka tuto skutečnost Jean Lucovi a tato registrace bude beztrestně smazána. Jako kontrolu posílejte heslo k danému účtu.

19.10.2003  Dnes bylo opraveno zástupcovství konzol pro kombinované konzoli (taktický/bezpečnostní apod.), také menu ohledně toho modrého obdélníku (vykreslování) a otevřena 2. anketa. Opět ji najdete v indexu.

17.10.2003  Dnes byla přidána nová loď jako náhrada za USS HERODES. Navíc byli opraveny některé chybky z minulého updatu. Připravuje se popis všech konzolí. Prvním důstojníkům bylo umožněno zapisovat do subprostorové komunikace. Snad se nezvrtne v hromadnou diskuzi :) A nakonec máme nového admina, který se stará o historii kolonie a začne se starat i o příběhy. Tím adminem je Samantha Q.

13.10.2003  Ahoj lidi, delší doba od poslední novinky byla způsobena, že se změnila půlka skriptů. A protože bylo vše provázané se vším, nešlo nahrát pouze půlku dokončených věcí. Ani teď vše není hotové, ale už je to alespoň ve fázi, aby se to dalo uvést do provozu. Většinu změň (snad) nepoznáte, protože jsou v rámci skriptů. Co poznáte je:

Nová mapa 300x300, nové funkce kapitána: vězení, rozmístění posádky, bonusové body (není hotové), opravená diskuze (podporuje apostrofy a uvozovky) a nakonec: nová rychlejší grafika.

Navíc došlo ke změně: kdo zemře se může přihlásit a má přístup k diskuzi. Nemůže však sbírat body. A protože došlo k 1. zničení lodi: pro posádku lodi HERODES jsme se rozhodli zkrátit distanční dobu na 1 týden (tedy do pátku).

30.09.2003  Dnes byli přičteny slíbené body za účast na PilsConu. Seznam odměněných hráčů najdete zde.

19.09.2003  Dnešní novinku najdete v Osobní > Změna údajů. Můžete si nastavit kolik hlášek na stránku chcete zobrazit v diskuzi a v barovém pokecu. Také je možné si změnit možnost výpisu (sestupně či vzestupně).

18.09.2003  Na žádost několika důstojníků se dnes změnila síla štítů u tříd: Galaxy, Nebula, Excelsior a Akira. Více informací v pravidlech.

Navíc už je téměř dodělaná rozšířená mapa- máte se na co těšit.

14.09.2003  Dnes přibyla v záznamech i zaznamenávání pozic na lodi.

04.09.2003  Tak jsem realizoval několik návrhů na zlepšení. První: změna v baru a konzoli barmana. Nyní se můžete i s podnapití vrátit do baru, ale pouze dokud Vás barman nevyhodí. Pak musíte vystřízlivět. Barman nemůže vyhodit střízlivého hráče.


Druhou změnou je, že od příštího týdne budou v rámci 1 kola 2 tahy (1. tah je na začátku kola, tedy z neděle na pondělí, 2. tah bude ze čtvrtka na pátek). V nejbližší době také dojde k rozšíření mapy na velikost 300x300 (jakmile ji zaplníme objekty).

26.08.2003  Dnešního dne se objevilo poměrně velké množství novinek. Byla předělána mapa a s tím související i náhled na loď. Každá loď (ve hře) lze nyní zobrazit vystředěná na mapě. Navíc je v mapě vyznačeno Romulanské území (to je ta zelená část). Dále byli opraveny chyby typu "USS WARBIRD" apod., které se zobrazovali na senzorech. Další velkou novinkou je rozdělení síly lodí a základen. Sílu lodí najdete v pozměněné kategorii pravidel jako Síla lodí, energie, torpéda. Dochází také ke změně zásobování torpéd a dobíjení energie. Stále je můžete získávat u obou základen, ale je zapotřebí pro torpéda použít transportéry a pro přenos energie na konzoli šéfinženýra. Obojí se přenáší z vybavení základny. Energie a torpéda se základně doplňují každé kolo. A nakonec byla opravena chybka v diskuzi: už je možné používat /kateg:4.

21.08.2003  Dnes nejsou žádnét technické novinky, ty se teprve připravují. Máte se na co těšit... Nad dnešní "novinkou" asi zajásají ti, kteřím se nelíbí 14-ti denní kola. Vaše utrpení skončilo. Protože prázdniny se chýlí ke konci, tak již od pondělí 25.8. se vracíme k týdením kolům!

18.08.2003  Dnes menší novinky. V diskuzi je nová kategorie, která snad poslouží ke zkvalitnění hry. Můžete zde napsat jakýkoliv nápad ohledně možného vylepšení. Další novinkou je oprava skriptu pro Postupové testy. Nyní pokud vyčerpáte všechny dostupné varianty testu, můžete odpovídat znovu až po 14-ti dnech.

Jean Luc Picard



Zároveň dochází ke změně pravidel. Aby se přidalo DF na dynamičnosti, budeme dočasně (dokud nebude dostatek důstojníků) umísťovat kadety na lodě flotily již od druhého ročníku.

PVH Danny

10.08.2003  V baru v herně se dnes objevila možnost sázet na čtveřice čísel u sebe. Například sázka na čísla 1,2,4,5. Výhra v tomto případě je 9-ti násobek vsazené částky. A dále je tu něco pro kadety, ale na to si už musíte přijít sami.

02.08.2003  V uplynulém týdnu jsem se bavil vylepšováním a překopáváním webu a tady jsou výsledky. Předělal jsem mapu oblasti. Teď by měla být o něco rychlejší. Další změna proběhla v baru v herně. Nyní již není nutné se dívat na záznamy sázení pro přičtení kreditů. Kredity se přičítají ihned po vstupu do herny. Předposlední úpravou je automatická žádost o umístění. Stačí si vybrat v seznamu míst a žádost se odešle automaticky. Podmínkou je být přihlášen. Více v pravidlech. A nakonec ve statistikách přibyly statistiky heren. Myslím, že tam jsou zajímavé informace.

20.07.2003  Dnes byla přidána funkce pro zobrazení záznamů Vašich přístupů. Zobrazuje se datum, čas a IP adresa přístupu. Funkci najdete v OSOBNÍm. Dále se pozměnil system přihlašování, takže už je možné pouze 1 aktivní přihlášení. Pokud se přihlásíte znovu, je použit aktivní handle pro přihlášení. V praxi to znamená, že v sezmamu přihlášených může jméno být pouze jednou. Navíc byl přesunut nápojový lístek v barech z následujícího kola na aktuální. Netýká se SB132 a USS MYRHADON, těm už lístky byli přesunuty dříve. A nakonec: šéflékaři dostali novou konzoli. Zobrazuje se zranění pacienta. Mohou vyléčit až 5 zranění. Pokud léčí někoho s alkoholem, každá léčba mu srazí alkohol o 10%. Od této chvíle tedy může v důsledku pití alkoholu dojít ke zranění!

17.07.2003  Dnes se trochu změnila pravidla pro velitele plavidel. Přístup k subprostorové komunikaci má pouze ten, kdo má přístup k velitelské konzoli. Kdo je opilý, nemá přístup. Dále byl zvýšen maximální počet znaků v hlášce subprostorové a interní komunikace. Pak ještě byla opravena chybka ve výpisu sázek v baru. A nakonec byl přesunut nápojový lístek z dalšího kola na aktuální. Další a jediná šance pro barmany bude v neděli večer. Nejedná se o USS Myrhadon a SB132.

08.07.2003  Dnes ráno byl spuštěn bar. Dostat se na něj můžete přes náhled své lodi. Dočasně mají bar všechny lodě. Barman má svou konzoli přes kterou objednává zásoby nereplikovaného pití a sestavuje 10 nereplikovaných na kolo. Pokud nejsou na skladě, nezobrazí se v nabídce. Více v pravidlech baru.

28.06.2003  Dnes některé z vás asi moc nepotěším. Bar se musí odložit, kvůli mé dovolené. Doufám, že to pochopíte. Nicméně od pondělí najíždíme po dobu prázdnin na 14-ti denní systém kol. Bar bude někdy po 6.7. což bude teprve polovina kola. Přeji příjemné prázdniny. Jean Luc Picard

25.06.2003  Dnes proběhla úprava Diskuze. Nyní je možné vracet se k minulým hláškám. Bar Pivopřijde co nevidět...

24.06.2003  Proběhla menší úprava grafiky. Nyní by měla fungovat na každém rozlišení od 800x600. Změnil se systém postupů. Nyní se o postup již nemusí žádat e-mailem, ale po dosažení bodů, je v OSOBNÍ zpřístupněn formulář s určitou variantou postupového testu. Více v pravidlech.

13.06.2003  Trochu se pozměnila diskuze. Bylo přidáno pár nových smajlíků. Myslím, že mým hitem se stane Pivo. Zároveň, kvůli zneužívání možnosti používat v diskuzi HTML tagy, je tato funkce nyní zrušena.

Poslední dnešní novinkou je Anketa o prázdninovém vývoji hry. Najdete ji v INDEXU. Výsledky najdete zde.

02.06.2003  Po delší době další novinky. Doděláni byli nepřátelé. Zbytek novinek jsou jen úpravy, které "navenek" vidět nejsou. Poslední velkou novinkou je konzole vědeckého důstojníka.

11.05.2003  Dnes přibyla možnost namixovat si svojí barvu podle libosti. Více ve změnách údajů. Dále už funguje zastupování na konzolích, vše je popsáno v pravidlech. A nakonec ve statistikách přibyly 2 nové informace.

05.05.2003  Je dokončená první fáze přestavby pro náhradníky konzolí. Ještě než to zapíšu do pravidel, vysvětlím to zde. První důstojník určí zástupce na místa s těmito omezeními. Řadový důstojníci můžou sloužit jako zástup na 2 místech, vyšší jen na 1. Vyšší důstojník nemá možnost zastupovat své místo. Pro každou pozici můžou být 2 zástupci kromě prvního důstojníka, kde může být jen 1. Ten se stává druhým důstojníkem. Zastupovat může kdokoliv z posádky kromě kapitána a prvního důstojníka.

Druhá fáze bude uvedení do provozu, někdy později.

Dále se trochu změnila organizace v našem týmu, tak se mrkněte do Kontaktů.

29.04.2003  Dnes nastala změna pravidel, aby se hra přiblížila Star Treku. Navíc jsou předělány novinky i sekce index. Nyní jste i v sekci index jako přihlášení, tudíž zde najdete i počet nových novinek apod. Hlavní změnou je počítání stavu energie a fotonových torpéd. To je popsáno v pravidlech. Důležitpu změnou je, že při použití vlečného paprsku lze létat pouze impulsní rychlostí. No a to by snad už pro dnešek stačilo, aby toho nebylo moc.

23.04.2003  Tak mám pro všechny další novinku. V interní komunikaci je k dispozici Dotaz na počítač. Funguje to velmi jednoduše: napíšete dotaz jako obvykle, ale před odesláním zaškrtnete pole otázka pro počítač. Počítač okamžitě odpoví něco ve stylu, že je momentálně zaneprázdněn. Časem se na tomto místě hláška změní s odpovědí na váš dotaz. Pokud by někoho napadla nějaká zajímavá hláška pro počítač, který je zrovna zaneprázdněn, napište mi jí. Zatím máme tři hlášky.

22.04.2003  Strávil jsem příjemný večer a napsal jsem slibovanou Kapitánovu pracovnu. Dostat se na ní můžete náhledem na loď. Snad se bude líbit. Hezkou zábavu.

21.04.2003  Tak dnes odstartovala první soutěž. Je vylepšená mapa po stránce rychlosti a máme i 2 mlhoviny. Navíc mapa už funguje i jako odkazy na náhled lodí a stanic. To jistě přivítají lidi, kterým se nezobrazuje popis obrázku.

17.04.2003  Dnes toho moc není. Další vylepšení mapy včetně změn po grafické stránce. Dále je upravená konzole operačního důstojníka. Navíc je připravená ke startu první soutěž. Jen si ještě ověříme správnost odpovědí a startujem. Tak nezapomeňte: kdo dřív přijde...!

11.04.2003  01 bod, tzn. max. 6 bodů v 1 kole. Jako další zdroj bodů budou soutěže, pro které už jsou připravené skripty. V menu tak nahradí dodnes nefunkční kategorii FAQ. To je pro dnešek vše.

04.04.2003  Objevili se Klingoni. Objevila se nová verze záznamů kariéry. A ještě hafo věcí se objevilo, ale momentálně si nevzpomenu. Snad na ně přijdete. A ještě pozor. Zřejmě nikdo nezjistil, že ten semafor v diskuzi není smajlík, ale vypínač/zapínač autoobnovování.

01.04.2003  Opravena mapa oblasti a připravena k pojmutí Klingonských lodí do příběhu. Uděláno automatické počítání data Kolonie. Čas plyne 4x rychleji než u nás což znamená, že 6 našich hodin je 1 den v Kolonii. Okamžik startu hry = 1.1.2350. Podle toho si nyní volte datum narození tak, aby to tak nějak odpovídalo. Nevypadá dobře 200-letý Ocampa. Díky tomu také bude v budoucnu automatické generování kariéry. A nakonec: rozdělená diskuze na témata. Více už je popsáno v samotné diskuzi.

27.03.2003  Dnes je toho víc: vytvořen nový index a tato stránka se přesunula pod novinky. Na přání jedné hráčky byla přidána funkce zamezení zobrazení e-mailové adresy. Každý ať se rozhodne po svém- standardně je nastavena hodnota na Zobrazit.

Navíc PVH Danny přepsal pravidla aby odpovídala aktuálním změnám.

A nakonec: ve statistikách přibyla možnost podívat se, kdo je v tuto chvíli zrovna on-line.

Uf! Snad jsem tedy na nic nezapoměl.

20.03.2003  Vytvořeno nové logo pro úvodní stránku. Toto je další výsledek práce PVH Dannyho. Díky!

05.03.2003  V tento datum byla DarkFort slavnostně otevřena. Nyní je on-line a čeká na první kadety. V případě jakýchkoli problémů se obracejte na velitele starbase - PVH Danny, velitel flotily - Erik Pressman nebo našeho technika - Jean Luca Picarda v sekci KONTAKT. Tímto zahajujeme činnost Akademie, Flotila jako taková nemá zatím dost lidí pro spuštění příběhu a ten proto spuštěn po obsazení alespoň tří plavidel a Starbase.

Pro toho, kdo si myslí, že má na to, přeskočit Akademii máme speciální nabídku, která potrvá pouze první měsíc po spuštění. Dotyčný se ale nejprve musí zaregitrovat a pak jako kadet může zaslat žádost o přidělení hodnosti na můj mail. Ten naleznete v sekci KONTAKT Mail by měl obsahovat žádost a alespoň základní údaje, jako jsou přihlašovací jméno a mail. Obratem mu pošlu test, který prověří jeho znalosti a to, jestli opravdu na povýšení má.

Jinak bych chtěl ještě dodat, že občas vyhlásím lehkou soutěž a prvních deset lidí dostane jako odměnu od 10 do 1 bodu. Takže milí kadeti a důstojníci, hrajte, odpovídejte a bavte se

PVH Danny



Děkujeme osobě jménem Ferri Brodge za vytvoření lepšího obrázku pro úvodní stránku. Díky! Jean Luc Picard

03.03.2003  V tento datum měla být DarkFort slavnostně otevřena. Díky problémům s MySQL bylo spuštění odloženo.

  


DarkFort © 2003 - 2018 All rights reserved.